Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Installera Kärlek

Av Miss Iskalla - 31 december 2008 11:18

Kunden: Jag klarar av det. Jag är inte så värst teknisk, men jag tror att jag är redo att installera nu. Vad skall jag göra först?


KS rep: Första steget är att öppna ditt HJÄRTA. Har du hittat ditt HJÄRTA, frun?


Kunden: Ja, det har jag, men det är åtskilliga program igång just nu. Är det okej att installera medan de är igång?


KS rep: Vilka program är det som är igång frun?


Kunden: Låt mig se... Jag har SÅRAD.EXE, SJÄLVKÄNSLA.EXE, AVSKY.EXE och ORÄTTVISA.COM igång just nu.


KS rep: Det kommer inte att vara några som helst problem. KÄRLEK kommer automatiskt att radera SÅRAD.EXE från ditt nuvarande operativsystem. Det kan komma att ligga kvar i det permanenta minnet, men det kommer inte längre att störa andra program. KÄRLEK kommer så småningom att skriva över LÅGSJÄLVKÄNSLA.EXE med en egen modul som kallas HÖGSJÄLVKÄNSLA.EXE Däremot måste du helt och hållet stänga av AVSKY.EXE och ORÄTTVISA.COM Dessa program förhindrar KÄRLEK att installeras på rätt sätt. Kan du stänga av dem frun?


Kunden: Jag vet inte hur man stänger av dem. Kan du tala om för mig hur jag skall göra?


KS rep: Med nöje. Gå till Startmenyn och dra igång FÖRLÅTANDE.EXE Kör programmet så många gånger som behövs tills AVSKY.EXE och ORÄTTVISA.COM är helt raderade.


Kunden: Okej, jag är klar. KÄRLEK har börjat installera sig själv. Är det normalt?


KS rep: Ja, det är det. Du borde få ett meddelande som säger att det kommer att återinstallera sig för att hålla HJÄRTA igång. Ser du meddelandet?


Kunden: Ja, det gör jag. Är installationen färdig?


KS rep: Ja, men kom ihåg att du bara har grundinstallationen. Du måste börja ansluta dig till andra HJÄRTAn för att få tillgång till uppgraderingarna.


Kunden: Ojdå... Jag fick ett felmeddelande med en gång. Vad skall jag göra?


KS rep: Vad står det i meddelandet?


Kunden: Det står "FEL 412 - PROGRAMMET KÖR INTE PÅ INTERNA KOMPONENTER". Vad betyder det?


KS rep: Oroa Er inte frun, det är ett vanligt problem. Det betyder att programmet KÄRLEK är inställt för att köras på externa HJÄRTAn, men har ännu inte körts på Ert HJÄRTA. Det är en av de där komplicerade programmeringsprylarna, men i icke-tekniska termer betyder det att du måste ha "KÄRLEK" till din egen maskin innan den kan ha "KÄRLEK" till andra.


Kunden: Så vad skall jag göra?


KS rep: Kan du hitta en katalog som heter "SJÄLV-ACCEPTANS"?


Kunden: Ja, den har jag.


KS rep: Utmärkt, du börjar bli bra på det här.


Kunden: Tack.


KS rep: Varsågod. Markera följande filer och kopiera dem till katalogen "MITTHJÄRTA": FÖRLÅTSJÄLV.DOC, SJÄLVKÄNSLA.TXT, INSEVÄRDE.TXT och GODHET.DOC Systemet kommer att skriva över alla filer som kommer i konflikt med dessa och dessutom korrigera all felaktig programmering. Du måste också radera SJÄLVKRITIK.EXE från alla kataloger och sedan tömma papperskorgen för att säke


Kunden: Ja?


KS rep: KÄRLEK är ett gratisprogram. Se till att du ger det och dess olika moduler till alla du möter. De kommer i sin tur att dela det med andra människor och de kommer att ge en hel del häftiga moduler tillbaka till dig.


Kunden: Det skall jag göra. Tack så hemskt mycket för hjälpen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Iskalla - 12 augusti 2010 16:15

Två gubbar sitter i en roddbåt och fiskar.Så flyter en flaska med kork förbi och gubbarna lyfter upp den och öppnar korken.En ande uppenbarar sej och säger: Vad önskar ni för belöning för att ni befriade mej ur flaskan? Gubbarna funderar och den ...

Av Miss Iskalla - 11 augusti 2010 16:11

En till synes blind man, beställde in kaffe, på ett cafe' . Då han fick det begärda hällde han kaffe, grädde och socker i koppen utan att spilla en droppe.Tog sitt wienerbröd från fatet som om han såg och drack, tuggade begärligt. En man som satt...

Av Miss Iskalla - 10 augusti 2010 16:15

En miljonär har party i sin trädgård och säger till gästerna att han lovar att ge vad som helst till den som simmar tvärs över poolen.Det är bara ett problem.Swimmingpoolen är full i hajar. Plask!En man landar i vattnet och börjar genast simma som ...

Av Miss Iskalla - 9 augusti 2010 16:15

Två överförfriskade traskar fram på järnvägsspåret. -Usch, alla dessa trappsteg, de tar musten ur mej. Säger den ene. -Är väl inte så farligt med trappstegen! Svarar den andre.Det värsta är att ledstängerna är så förbannat korta. ...

Av Miss Iskalla - 24 juni 2010 10:31

Läraren:-En mullvad äter varje dag lika mycket som den väger.Eleven:- Hur kan mullvaden veta hur mycket den väger? ...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards