Alla inlägg den 15 november 2008

Av Miss Iskalla - 15 november 2008 14:51

Snövit har blivit sparkad från Disney. Hon blev tagen på bar gärning sittandes gränsle över Pinochios näsa skrikandes:
- Ljug din jävel, LJUG!!


Av Miss Iskalla - 15 november 2008 14:25

7-åriga Pelle såg sin 15-åriga storasyster komma ut i från duschen i badrock.
- Maria, jag måste få se dig naken! säger han.
- Är du inte klok? skriker syrran.
- Snälla, jag måste! sa Pelle igen.
- NEJ! sa hans syster irriterat.
- Men bara lite? bad Pelle.
- Okej då.. sa hans syster och särade snabbt på sin badrock.
- Åh vad skönt! sa Pelle. De stora killarna i skolan sa att du hade fått kuk i helgen!

Av Miss Iskalla - 15 november 2008 14:17

En vetrinär som kunnde buktala besökte en bondgård och han tänkte att jag ska nog skoja lite med bonden idag. Sagt och gjort, när han undersökte kossan frågade han:
- Vad gillar du bäst här på gården?
- Jo dä ä välla när tjuren kommer te mej, svarade kossan.
Bonden ryckte till och blev fundersam. När vetrinären sedan kom fram till fåret så utspelade sig samma konversation. Fåret svarade:
- Ja dä ä välla när baggen kommer te mej, svarade fåret.
Nu ryckte bonden till rejält, för vetrinären var på väg mot grisarna. Bonden sprang förbi och tog ett nacksving på grisa och sade:
- Nu håller du käft, grisajävel, annars vrider jag nacken av dig!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards