Alla inlägg den 10 november 2008

Av Miss Iskalla - 10 november 2008 22:41

Fredrik och Anna hade just gift sig, men hade inte råd med en ordentlig smekmånad, så de åkte hem till Fredriks föräldrar för den första natten tillsammans. På morgonen kom Sebastian, Fredriks lillebror, ner till köket där deras mamma stod och lagade frukost. På väg ut genom dörren för att gå till skolan frågade han om Fredrik och Anna var uppe än?
- Nej, svarade mamman.
- Vet du vad jag tror? frågade Sebastian?
Mamman svarade reptilsnabbt:
- Jag är inte intresserad av att veta vad du tror. Iväg till skolan nu!
Sebastian kom sedan hem för att äta lunch och frågade på nytt:
- Är Fredrik och Anna uppe än?
- Nej, svarade mamman.
- Vet du vad jag tror? frågade Sebastian?
- Det spelar ingen roll vad du tror, sa mamman. Ät och stick iväg till skolan nu!
Efter skolan frågade Sebastian ännu en gång:
- Mamma, är Fredrik och Anna uppe än?
- Nej, svarade mamman.
- Vet du vad jag tror? frågade Sebastian?
Mamman, som nu började bli ganska irriterad, svarade:
- Ja, men ok. Berätta då för mig vad det är du tror.
- Jo, sent i går kväll kom Fredrik in till mig för att hämta vaselinet och jag tror jag gav honom mitt modellim.

Av Miss Iskalla - 10 november 2008 22:15

Vad är det för likhet mellan en lampa och en gravid kvinna?




Svar: Båda två är påsatta!

Av Miss Iskalla - 10 november 2008 21:59

- Borde egentligen inte fråga, men jag behöver det verkligen. Har inte haft det på evigheter, kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa längtan min. Är desperat och behöver din hjälp, du tycker säkert jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de är nästan borta. Så låt mig komma till saken: Kan jag få ett tuggummi av dig?

Av Miss Iskalla - 10 november 2008 21:56

- Har du hört tals om norska p-piller?
- Nä..
- Ett piller väger 3 ton.
- Tre ton!? Hur får man det i sig?
- Man ska inte äta det. Man ställer det framför sovrumsdörren.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards