Alla inlägg den 9 november 2008

Av Miss Iskalla - 9 november 2008 22:40

Världens sämsta TV sitter mellan kvinnans ben. Färg endast en gång i månaden och i den andra kanalen är det bara skit.

Av Miss Iskalla - 9 november 2008 22:09

August hade varit på marknad och köpt en ko. Kon var så fantastiskt grann och mjölkade så bra att han gärna ville ha en kalv efter henne. Sagt och gjort, tjuren beställdes. Men så fort kossan fick se tjuren så satte hon sig på ändan och vägrade släppa till. En vecka senare upprepades proceduren med samma resultat, kossan satte sig tvärt på ändan så fort hon fick se tjuren. Grannen Petter, som var på besök frågade:
- Har du köpt den där kon i Värnamo?
- Varför undrar du det? sa August.
- Jo, min kärring är därifrån.

Av Miss Iskalla - 9 november 2008 21:59

Kjell och Bengt sitter på krogen och pratar. Plötsligt säger Bengt:
- Hörru Kjell, vi måste väl göra nåt annat med våra liv. Vi kan inte stå och hugga ved i skogen hela dagarna.
- Du har rätt, sa Kjell.
Några dagar senare började Kjell att plugga matte, biologi, fysik och logik. Allt gick bra, tills han kom till logik. Då sa Kjell till läraren:
- Vad fan är logik?
- Jo, sa läraren, har du en gräsklippare?
- Ja...
- Om du har en gräsklippare så har du väl en gräsmatta som du behöver klippa, eller hur?
- Ja...
- Om du har har en gräsmatta har du väl ett hus också?
- Ja.
- Har du ett hus så har du säkert en familj?
- Ja!
- Alltså är du heterosexuell!
- Fan vad mycket du kunde veta om mig bara för jag hade en gräsklippare!
Några dagar senare träffade Kjell Bengt på krogen igen.
- Nu har jag pluggat matte, biologi, fysik och logik, sa Kjell stolt.
- Vad fan är logik för nåt?
- Jo, Bengt har du en grässklippare?
- Nej...
- Fan Bengt! Är du bög!?

Av Miss Iskalla - 9 november 2008 21:54

På Östersunds-kuriren fick man höra att det i Storskogen utanför Östersund bodde en ensam gammal man i ett litet torp. Han var 70 år, och hade aldrig i sitt liv haft en kvinna. Detta fann man så intressant att man skickade ut en journalist, yppiga blondinen Eva 22 år, för att göra en intervju.Då Eva kom till torpet bjöds hon in på kaffe, och man startade intervjun. Eva undrade om det verkligen var sant att gubben aldrig haft en kvinna i hela sitt liv.
- Ja, svarade gubben, jag har ju bott här ute ensam hela livet och hit kommer det aldrig några kvinnor på besök.
- Men hur har du klarat av det sexuella undrade Eva.
- Ser du tallen där ute, frågade gubben och pekade ut genom fönstret. Ser du hålet i stammen? Där brukar jag riva av mig när det pockar på som värst. Eva tyckte synd om gubben, och lovade honom en helnatt så han skulle få känna hur det känns på riktigt. Kvällen kom och dom klädde av sig. Då går gubben fram till Eva och sparkar henne i ändan 2 gånger, och sedan sätter dom igång och älskar hela natten.På morgonen är Eva helt slut och utbrister:
- Detta var ju helt fantastiskt, men du måste tala om en sak för mig. Varför sparkade du mig i ändan 2 gånger innan vi satte igång?
- Ja, svarade gubben, jag var ju tvungen att kolla ifall ekorren var hemma.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards