Alla inlägg under februari 2007

Av Miss Iskalla - 6 februari 2007 23:35

- Vad har du om du har en advokat som är nedgrävd upp till halsen?- Vet inte.- För lite jord.

Av Miss Iskalla - 6 februari 2007 23:31

Den italienska översten hade gjort sitt förband redo för inspektion, och de stod prydligt uppklädda i paraduniform. Den inspekterande generalen vandrade fram och tillbaka längs leden av soldater, men kunde till sist inte bärga sig."Överste!""Ja, general!" svarade översten nervöst."Era soldater, era soldater! De ser bra ut, deras uniformerär perfekta och deras rättning lysande, men de stinker, människa, de stinker! Kan ni inte få dem att byta underkläder?" varpå generalen marscherade iväg.Översten började själv sniffa. "Han har rätt, generalen! Jag måste göra något åt det här. Luigi, du får byta med Roberto och Guiseppi, du byter med Giovanni..."

Av Miss Iskalla - 6 februari 2007 23:27

Watson upphörde aldrig att förvånas över Sherlock Holmes slutledningsförmåga. En dag var de båda i omklädningsrummet på en klubb när Watson fann ytterligare ett tillfälle att testa sin mästareskapacitet. När han såg en man som var sotsvart över hela kroppen med undantag för snoppen som var helt vit, frågade han Sherlock Holmes: "Kan du förklara detta?" Holmes kastade en förströdd blick på den nakne mannen och sade: "Elementärt, min käre Watson! En kolgruvearbetare på smekmånad!"

Av Miss Iskalla - 5 februari 2007 23:33

Personalchefen till en utav de anställda som just sagt upp sig: "Tänker ni verkligen sluta er anställning, Svensson, eller är det bara något som ni säger för att göra mig glad?"

Av Miss Iskalla - 5 februari 2007 23:32

Domaren, som skulle avgöra skilsmässomålet, frågade mannen av vilken orsak han ville ha skilmässa. "Pannkakor."svarade mannen, "Min hustru äter för mycket pannkaka." "Det är ju löjligt," sade domaren, "jag äter ju till och med själv pannkakor ibland.""Medan ni knullar?"

Av Miss Iskalla - 5 februari 2007 23:25

Två kaniner satt och kelade. Pojkkaninen viskade till sin flickvän:- Du raring, ska vi inte ingå ett proväktenskap?- Proväktenskap?- Ja, och få en liten försökskanin.

Av Miss Iskalla - 4 februari 2007 10:20

Byråchefen i socialstyrelsen: "De här pappren ska notarien sortera i bokstavordning. När han sedan är klar med det, så släng dem i papperskorgen."

Av Miss Iskalla - 4 februari 2007 10:19

Mannen klagade bittert hos bartendern över att han mött sin hustru på en bordell." Det är väl inget att vara olycklig över,"sade bartendern, "egentligen är det ju romantiskt.""Romantiskt," fräste mannen, "jag trodde att hon var hemma och tog hand om barnen och hon trodde att jag var ute och spelade bowling. Och till råga på allt så vägrade bordellmamman att ge mig pengarna tillbaka eller en annan flicka!"

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards