Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Miss Iskalla - 19 februari 2007 15:09

Min fru går på bilkurs, min äldsta dotter går på matlagningskurs, min yngsta på språkkurs, min äldsta son går på ridkurs och min yngsta son på danskurs.""Och du själv då?" "Jag går i konkurs.

Av Miss Iskalla - 19 februari 2007 15:06

Eleven var ute på sin första körlektion. De hade inte kommit långt förrän bilskolläraren utbrast:"Du håller i ratten så att knogarna vitnar. Slappna av och låtsas som om du spelar piano.""Okej," sa eleven. "Men när jag spelar piano så brukar det inte komma en massa pianon från motsatta hållet."

Av Miss Iskalla - 19 februari 2007 15:03

En blondin stannade till vid en CocaColaautomat, stoppade i pengar och ut kom en burk med Cola. Hon sken upp och sprang iväg för att hämta mer växel. Pengar stopppades i och burkar trillade ut. Då kom det en brunett och undrade om hon kunde komma emellan och få en burk.Blondinen vände sig om och fräste:- Håll dig undan, ser du inte att jag vinner!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards