Alla inlägg under februari 2007

Av Miss Iskalla - 15 februari 2007 18:37

Tre unga pojkar hittade en hundralapp och började diskutera vad skulle göra med den oväntade inkomsten. De hade många idéer och svårt för att komma överens. Till sist sade en av dem: "Jag tror att det roligaste vore att köpa en ask Tampax.""Hur skulle vi kunna ha roligt med en ask tamponger?" undrade en annan."Jag vet inte riktigt," svarade den första pojken. "Men har du inte sett reklamen på TV? Med Tampax så kan du bada och cykla och rida..."

Av Miss Iskalla - 14 februari 2007 18:45

"Jo, jag skulle laga ett trasigt rör." "Det måste vara fel." "Är det inte hos King?" "Nej, han flyttade för fyra år sedan." "Det är ju också ett sätt! Först ringer man efter hjälp och sen flyttar man vidare utan att säga ett ord!"

Av Miss Iskalla - 14 februari 2007 18:40

”Min svärmor har bott hos oss i åtta år nu, det är så man kan bli tokig." "Varför kastar du inte ut henne?" "Hur skulle det se ut? Det är ju hennes hus?"

Av Miss Iskalla - 14 februari 2007 18:36

På väg tillbaka till bilen efter en inköpsrond kom plötsligt en av de unga damerna ihåg att hon hade glömt bort att lämna in sitt p-piller-recept. Hon störtade in på apoteket och lämnade receptet till receptarien."Kan jag få det här expedierat genast, snälla ni," bad hon. "Jag har några som sitter i bilen och väntar!"

Av Miss Iskalla - 13 februari 2007 18:44

"Du lovade ju att betala tillbaka hundralappen nu i vår, eller hur?" "Uppriktigt sagt, min käre vän, tycker du att vi har haft någon riktig vår i år?"

Av Miss Iskalla - 13 februari 2007 18:40

Två fattiga killar var inbjudna av en rik kille att bada i hans simbassäng. När de höll på att byta om till badbyxor vände sig den ene till den andre och sade: "Lade du märke till hur små snoppar dom rika killarna har?""Ja," sade den andre, "men det beror nog på att dom har haft leksaker att leka med."

Av Miss Iskalla - 13 februari 2007 18:36

- Vi ska flytta, så vi kommer att bo i en mycket trevligare omgivning, sa fru Karlsson sötsurt till grannfrun.- Det kommer vi också att göra, sa grannfrun.- Jaså? Vart ska ni flytta då?- Vi ska inte flytta, vi ska bo kvar.

Av Miss Iskalla - 12 februari 2007 18:43

- "Har ni likström eller växelström här på hotellet?"- "Ett ögonblick ska jag se efter... Nej, ingen av herrarna bor här!"

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards