Alla inlägg den 16 september 2009

Av Miss Iskalla - 16 september 2009 10:45

Efter 20 års äktenskap tittade jag på min fru och tänkte tillbaka påvårt liv tillsammans. Sedan sa jag till min fru:
Älskling för 20 år sedan bodde vi i en billig lägenhet, sov i en för liten säng, hade knappt mat i kylen och ingen tv, men jag gick till sängs med en otroligt het villig 20 åring!
- Nu har jag ett hus för flera miljoner, en bil för flera
hundratusen, en stor dubbelsäng, kylskåpet är sprängfullt och jag har en 42 tums plasma tv.
- Men jag går tillsängs varje kväll med en trött kvinna på 42 år, så vitt jag kan se det är det bara du älskling som inte följt utvecklingen i vårt förhållande!
Min fru är en väldigt förnuftig kvinna så hon svarade bara kort:
- Älskling hitta du bara en het villig 20 årig kvinna så skall jag snabbt se till att du får tillbaka din billiga lägenhet, din lilla säng, ett tomt kylskåp, och ingen tv.

Av Miss Iskalla - 16 september 2009 09:45

En ung man hade fått anställning på ett varuhus. Första dagen han kom dit möttes han av chefen som hälsade honom hjärtligt välkommen och gav honom en sopkvast."Jaha", sa chefen leende, "din första uppgift blir att sopa golvet ute på lagret.""Jag är faktiskt högskoleutbildad", svarade den unge mannen förnärmat."Åh, förlåt mig, det visste jag inte", sa butikschefen. "Ge mig borsten, så ska jag visa dig hur man gör."

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards