Alla inlägg den 13 september 2009

Av Miss Iskalla - 13 september 2009 07:15

En man kommer in i baren högst upp på ett hotell. Han går raka vägen fram till bartendern och säger:
- Jag vill ha en dubbel vodka!
När han har svept den så dunkar mannen huvudet 3 gånger i bardisken och slänger sig ut genom fönstret (25:e våningen). Ingen reagerar. Efter en stund kommer han in igen och går fram till bardisken. Han beställer en dubbel vodka till, dunkar huvudet i bardisken 3 gånger och hoppar ut genom fönstret. Ingen reaktion nu heller. Mannen kommer in igen och går fram till disken. Då kommer en annan man fram och frågar:
- Hur kan du överleva ett fall från 25:e våningen?!
- Klarar du en dubbel vodka och dunka huvudet i disken 3 gånger då klarar du vad som helst!
- Jag måste testa! sade den andre mannen.
Han beställde en dubbel vodka, dunkade huvudet i bardisken 3 gånger och hoppade ut genom fönstret. Då gick bartendern fram till man nr 1 och sade:
- Vet du om att du blir väldigt elak när du är full, Stålmannen!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards