Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Miss Iskalla - 22 augusti 2009 17:00

En riktigt läcker tjej i 20-års åldern var ute och gick med sin hund. Efter att ha gått en ganska bra bit märkte hon att en man hade gått efter henne på trottoaren andra sidan vägen och stirrat mot hennes håll. Hon började flörta med honom lite diskret. Hon smekte sig över brösten och log med ett sexigt leende. När hon var framme vid sin port igen frågade hon utan tvekan i rösetn om han ville följa med upp. Mannen sa ännu mer tveklöst ja.
Väl uppe i kvinnans lägenhet gick hon in på toaletten och tog på sig sina sexigaste underkläder.
När hon kom ut från toaletten så var inte mannen kvar. Men han hade lämnat en lapp på sängen.

"Din hund är hos mig i tryckt förvar, kom hem till mig ikväll och hämta honom.
Kyss och Smek Richard"
Adress:Ättiksgatan 7c.

Kvinnan tyckte att det va väl inte så farligt att han tog med hunden. Nu skulle hon ju få sig en skön kväll iallafall.

Senare på kvällen så kom kvinnan fram till mannen lägenhet. Han gav henne hunden och körde ut henne.

Efter en vecka hade hunden nästan inte rest på sig och verkade va väldigt öm i stjärten. Kvinnan bestämde sig för att ta hunden till vetrinären.

När kvinnan kom hem så ringde hon mannen som tidigare hade haft hennes hund hemma hos sig.

-Vet du varför min hund är öm i stjärten?
-Anklagar du mig för något?!
-Nej, inte alls jag bara undrade.
-Nej jag tänkte väl det. Det var ju han som började med förspelet! Han lukatde ju mig i skrevet!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards