Alla inlägg den 9 september 2006

Av Miss Iskalla - 9 september 2006 22:02

Min kära moder tycker att det är konstigt att jag aldrig vill sitta med henne o lillasyster om kvällarna o sitta på tv. Men det är inte så konstigt att jag inte vill det, när man bara får höra negativa saker om mig. Mamma säger bara negativa saker om mig och jag är ganska less på det. Jag orkar inte lyssna på det hela dagarna, det är därför jag alltid stänger in mig på rummet, så att man någongång får lugn och ro. Önskar att jag kunde få höra något positiv om mig från mammas sida.När jag berättade för henne att jag hade hittat en lägenhet som jag hade bokat, så tyckte hon att det var fel. Hon tyckte att jag skulle bo hemma hos henne tills jag hade fått en stadig inkomst. Jag önskar bara att jag kunde komma härifrån så fort som möjligt, men det fattar inte hon att jag vill komma härifrån.

Av Miss Iskalla - 9 september 2006 12:04

Det var en gång två golfare som var ute och spelade golf. Den ena golfaren hade ett par jättesnygga krokodilskor på sig.Golfare 1 (med vanliga skor): Åhhh! Vilka snygga krokodilskor! Var har du fått tag i dom? *Avundsjuk röst* Golfare 2: *mkt stolt* Jo, det var så här ser du; Jag åkte ner till Afrika då va. Och så gick jag ut på jakt med STOOOORA bössan på ryggen då va. Och så såg jag en krokodil, och PANG! så sköt jag honom då va. Och så tog jag upp honom, och så vände jag på honom och så tog jag med honom hem och så fick jag krokodilskor! Golfare 1: Jaha, ja ja, så ska jag också göra. Efter ett år möttes dom igen. Golfare 2 hade fortfarande krokodilskor på sig och Golfare 1 hade fortfarande sina vanliga skor.Golfare 2: *förvånat* Men... varför har du inga krokodilskor? Åkte du inte till Afrika?Golfare 1: jooo, visst åkte jag ner till Afrika. Och jag gick ut på jakt med STOOORA bössan på ryggen. Och så såg jag en krokodil, och PANG! så sköt jag honom. Och så tog jag upp honom. Och så vände jag på honom.......... men han HADE inga skor på sig!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards