Alla inlägg under juli 2006

Av Miss Iskalla - 17 juli 2006 13:45

- En hare och en björn träffade en fe och fick tre önskningar var. - Björnen började önska att alla björnar i byn skulle bli honbjörnar. - Haren önskade en hjälm! - Björnen tänkte till, och önskade sedan att alla björnar i hela landet skulle bli honbjörnar. - Haren önskade en motorcykel! - Björnen funderade och beslutade att sista önskan var att alla björnar i hela världen skulle bli honbjörnar. - Harens sista önskan var att björnen blev bög !!

Av Miss Iskalla - 16 juli 2006 13:59

Av Miss Iskalla - 7 juli 2006 13:53

Dagens diktSåra mig inteDu säger att du ej vill såraMen det gör duNär jag ej får komma till digsom vi bestämtNär du ej hör av dig som jag väntar påNär du ej rör migsom jag längtar efterNär du ej är med migsom jag ofta behöverNär du säger att du ej älskar migsom jag älskar digNär du försvunnit ut ur mitt livVad har jag då att leva för?Snälla du!Försvinn inte!Såra mig inte mer!Stanna här hos migOch gör mitt liv ljust

Av Miss Iskalla - 7 juli 2006 13:31

Den norska frun rensade en kyckling.Hon slängde inälvorna i toaletten, men glömde att spola ner dem.Norrmannen kom hem och gick på toaletten.Efter en halvtimme kom han ut, alldeles blek i ansiktet, och sa till frun:-Marit, jag sket ut mina inälvor!-Gjorde det ont? frågar frun.-Inte just då, svarade norrmannen, men när jag pressade tillbaka dem.

Av Miss Iskalla - 7 juli 2006 08:27

Tå: En del av foten som används till att hitta höga trösklar...

Av Miss Iskalla - 6 juli 2006 10:13

Det var en blondin och en brunett som var ute och gick i parken, då sa brunetten: - Titta en död fågel !! - Var, var !! Skrek blondinen och tittade upp i luften !!

Av Miss Iskalla - 4 juli 2006 15:18

Allt känns så himla skit.Allt känns så himla hopplöst.Vem kan jag vända mig till?Vem har ork att lyssna på mig?Vem kan låna ut sin axel som jag får gråta ut mot?Vem finns till för mig?Alla som jag känner har en pojkvän, o dom älskar varandra jätte mycket. Eller så har dom barn. Eller så har dom båda delarna.Men vad har jag?Jag har inget.Jag hade en gång en pojkvän som älska mig för den jag var, men det var ju inte långvarit. Jag älskar honom så jävligt fortfarande, så att det gör ont i mig när jag inte är honom nära.Jag hade kunnat haft ett barn idag. Men jag valde att göra en abort, för att jag ville gå ut skolan först. Jag vet att jag tog rätt beslut, men jag ångrar mig så himla mycket ibland.Folk säger att en vacker dag kommer jag hitta den rätta för mig och få barn med honom. Men hur vet man att det är den rätta? Och barn kommer jag aldrig att få. Det vet jag. För vem kan älska mig?

Av Miss Iskalla - 3 juli 2006 22:38

Fast du har sårat mig så otroligt mycket.Fast du har sårat mig så att jag har gråit.Så att jag har funderat på döden.Kan inte min längtan beskrivas i ord.Kan inte min längtan beskrivas i bilder.Inte heller i gester.Varför blev det så här?Varför älskar du inte mig längre?Varför?Kan du inte se att vi hör ihop?Kan du inte se att jag älskar dig så?Öppna ögonenSe sanningen

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards