Alla inlägg den 4 april 2007

Av Miss Iskalla - 4 april 2007 23:25

En kvinna satt i baren på After Work, njöt sitt vin tillsammans med väninnan då en ung ovanligt lång, snygg och extremt sexig man kom in. Hon kunde inte slita ögonen från honom. Mannen märkte hur hon tittade på honom och gick direkt fram till henne.Innan hon hann be om ursäkt för sitt oartiga stirrande lutade han sig fram och viskade till henne:"Jag gör vad som helst, absolut vad som helst som du vill att jag gör, spelar ingen roll hur snuskigt det är, för 100 spänn - på ett villkor."Helt paff frågade hon om hans villkor.Den unge mannen svarade;"Du måste säga vad du vill att jag skall göra med bara tre ord."Kvinnan övervägde hans förslag en stund. Sedan tog hon sakta fram sin plånbok och en hundring. Hon stack sedeln i hans hand tillsamman med en lapp med sin adress. Sedan såg hon djupt in hans ögon medan hon sakta och med känsla viskade till honom;(Rulla ned om du vill läsa)
"Städa mitt hus."

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards