Alla inlägg den 30 maj 2006

Av Miss Iskalla - 30 maj 2006 09:19

Dagens diktAldrig merKänner mig så otroligt sårad. Den här gången rasade jag rakt ner i avgrunden och vet inte om jag någonsin kommer upp igen. Det gick inte att balansera längre på den där lilla tråden som jag har berättat om förut. Hela min dröm och framtid bara försvann. Det blev bara tomt. Känner mig lurad, sårad, ledsen, förbannad. Det känns som att gå i ett vakum. Det är så ensamt. Det känns så hemskt och gör så ont. Alla ord och tankar bara växer inom mig för varje dag utan att någonsin få komma ut. Nu när jag försöker går det inte att få fram det. Till och med gråten har jag stängt inne den här gången men just nu börjar den hitta ut. Jag ska stänga av mig igen. Aldrig mer kommer jag att blotta mig så som jag har gjort för dig. Aldrig mer kommer jag att böna och be. Aldrig mer kommer jag att ljuga för mig själv, och tro att jag får den kärlek jag så gärna vill ha

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards