Alla inlägg den 10 oktober 2006

Av Miss Iskalla - 10 oktober 2006 23:49

Käre gud, du som rår, se min kuk som den står. Ge mig fitta, gud jag ber jag orkar icke runka mer!!Amen.

Av Miss Iskalla - 10 oktober 2006 23:48

- Har ni någonsin märkt symptom på sinnessjukdom i släkten?- Ja, när jag tänker efter så har ju faktiskt min syster gett en miljonär korgen.

Av Miss Iskalla - 10 oktober 2006 23:48

- Har du en sån där modern brödrost där brödskivorna hoppar upp när dom är klara?- Nej, min är nog mera en indiansk modell.- ??- Jo, den sänder röksignaler.

Av Miss Iskalla - 10 oktober 2006 23:47

Du vet att du är en studerande om......du kan identifiera de amerikanska universiteten vid deras Internetadress....du har svårigheter att läsa något som inte har fotnoter....du förstår skämt som handlar om Foucoult....konceptet 'ledig tid' skrämmer vettet ur dig....du menar att koffein är en viktig del av kostcirkeln....du någonsin tagit böcker med dig på semestern och verkligen studerat med hjälp av dem....du anser att studerande på lördagskvällar inte är något konstigt....läraren inte kommer till lektionen och ni diskuterar ämnet i alla fall....du rest över två länsgränser för att komma till ett större bibliotek....du kan läsa kursböcker och laga maten på samma gång....du hoppas att det snöar under vårlovet så att du kan studera mera....du någonsin använt lånekortet så mycket att det gått sönder....du tycker att det är avslappnande att skriva ner minnesanteckningar i en park....du finner dig själv citerande kända filosofer i konversationen....du någonsin skickat ett personligt brev som innehöll fotnoter.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards